اس ام اس بی معرفتی
 
تنهایی من

هوار..هوار..هزار..هزار..قطار..قطار

دو پا داري..دو پا بيار..فرار

از دست رفيق بي عيار

.

.

.

.

زغال قليونم..چاک لبام..آب دماغم..قرمزي چشام

بند کفشم..کش شلوارم و… نباش!

نيم کيلو باش ولي رفيق باش!

.

.

.

.

:: رفيق ::

ر: رذل   ف:فضول   ي:ياقي   ق:قورباغه!!

خوب نيست.. اينجوري نباش!!

.

.

.

.

رفيق فقط تو

آخر مرامي!

تا بهت اس ندم اس نميدي که…

سگ از تو بيشتر مرام داره!!!

.

.

.

.

خيلي بامرامي. اصلا مثل تو من رفيق ندارم

آخر معرفتي. ته رفيقي

(ستاد رو کم کني رفيقاي بي مرام)

.

.

سلام رفيق. عاشقتم. ديوونتم. خرابتم. در به درتم

اينا رو تمرين کن منو ديدي بهم بگي!

.

.

.

.

شنيدي ميگن رفيق خوب از ??? تا برادر بهتره؟

من که طاقت ندارم با ??? تا برادر سروکله بزنم

مجبورم تورو تحمل کنم ديگه!!

.

.

.

.

از اعماق وجود ميگويم

در رکوع و سجود ميگويم

در صبح و غروب ميگويم

در وقت سرور ميگويم

جانم فداي رفيق

.

.

.

.

ميشه بهم بگي؟ خب بگو ديگه چي ميشه؟!

از کجا پيدا کردي؟! خب جاشو بگو ديگه!

نمي خواي بگي؟ بگو تا همه بدونن!

بگو رفيقي مثل منو از کجا پيدا کردي!

.

.

.

.

علما. وزرا. معلما. دانش آموزا. دانشجوها

فقرا. ثروتمندا. بزرگا. کوچيکا

همتون فداي رفيقم

.

.

.

.

رفيق خوب مثل خودکار نيست

که وقتي جوهرش تموم شد بندازيش دور…

رفيق خوب مثل جوهر خودکاره

که واست خاطره هاي به ياد موندني رو ماندگار ميکنه

.

.

.

.

اين روزها خيلي شادم…مسرورم

کبکم خروس ميخواند…دليلش دوستي با توست!

.

.

.

.

ميدوني الان کي داره اين اس ام اس رو ميخونه؟

////رفيقي که من هميشه به يادشم////

.

.

.

.

تمام آب هاي روي زمين رو ميتوني فرض کني؟

اقيانوس..دريا..باران!!

فکر کن اگه همشو بخواي با قطره چکان قطره قطره کني چقدر ميشه؟

به همون اندازه دوستت دارم دوست من

.

.

.

.

:: رفيق ::

ر:روحيه ي  ف:فداکاري  ي:يک  ق:قسم خورده

رفيق يعني اين…

.

.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 20:40
رضاروستایی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید قسم به تيم استقلال قسم به سيماي فوتبال از برگ گل نازک تري از هر چه گويند بهتري تيمها فراوان ديده ام استقلال توچيز ديگري روي گلهاي نرگس/بدون رنگ قرمز 1000دفعه نوشتم بدون ابي هرگز روي گلهاي اقاقي/با يه مداد ابي 1000دفعه نوشتمزنده باد استقلالي
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی من و آدرس reza1375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3777
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3777
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1